Hej från livet

 
 
Det är fredag. Jag och Vilgot har gjort ärenden hela förmiddagen. Eller ja, vi var och tränade efter att vi lämnat Axel på jobbet, sen åkte vi och köpte pyjamaser, vin och räkor.. Typ! Hehe. Insåg igår när Vilgot hade en pyjamas på sig som slutade under knäna att nä, nu är det nog dags att införskaffa lite nya. 
 
Det gick bra att träna. Tanken är ju att Vilgot ska sova under tiden, men nä. Han sitter och kollar på sin mamma. Alldeles för nyfiken för att sova. Så det får bli som det blir. Inte världens bästa aktivering för honom att behöva sitta stilla i sin vagn en hel timma o bara glo men sen är jag ju inte där varje dag heller. Körde lite handstand-övningar och pull ups-träning. Nöta nöta nöta. Sen så påbörjade jag Fran (wod) men då hade Vilgot bajat så det var bara att avbryta, haha. 
 
I helgen blir det familjetid! Älskar att få kvalitetstid med min lilla familj. Vi ska även göra klart det sista med ritningarna på huset, nästa vecka ska vi ha möte med banken.. Pirrigt! Tänk så krossar dom våran dröm haha. 
 
Ha en fin helg hörrni! 
 
En dag ska jag bli iaf hälften så bra på att sy som min mamma är. Axel råkade nämna att vi kanske ska ha symaskin i vår tvättstuga i huset sen och vem är jag att inte ta honom på orden. 

Kommentera här: