Man cold

Tydligen så har jag räknat fel, på Söndag är det 5,5 veckor kvar till BF! Det är inte klokt. Jag tycker det går så snabbt. Skulle boka in oss på en profylaxkurs häromdagen som verkade jättebra, men nä då var det fullt fram till Maj. Då får vi köra på plan B och ta en online-kurs. Ut kommer han förhoppningsvis oavsett :P
 
Annars då? Jag håller på att hosta ut min hjärna. Åkt på en redig förkylning. Att vara höggravid och förkyld är en jobbig kombo. Men jag blir bortskämd i Älvshult (axel är på sista jobbresan innan kiddo) så jag ska verkligen inte klaga. Bättre kan man inte ha det. 

Idag har jag hängt med Carro, vi har varit på lager 157 en sväng. Jag ville hitta en mjukisset som jag får på mig och kan ha de sista veckorna. Jag hittade ett perfekt! Och även två herrtröjor som magen ryms i :P 

Nu ligger jag på min BBHugme och ska sova. Kan inte vara mer nöjd med det köpet, utan den är det omöjligt att sitta skönt i soffan eller sova skönt på nätterna. I och med mina sura uppstötningar behöver jag ibland halvsitta och sova och det hade aldrig gått utan den. 
 
 Här får ni en bild på en snorig och sliten tjej men som är väldigt nöjd i sitt nya mjukisset!
 
 
 


Kommentera här: